loading...
همه چیز دان
تبلیغات ویژه

بنر میکر بازدید : 70 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم

خلاصه اي از مطلب :

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: طبق مصوبه هيأت مديره خواسته‌هاي سرمربي تيم بايد اجرايي شود و اختيار تام دست اوست.


ادامه اين مطلب : کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




بيتکو: فکر مي‌کنم موزرسکي مصدوم باشد - اخبار ما

14 ژوئن 2015 ... فکر مي‌کنم از ناحيه پا آسيب ديدگي داشته است. من نمي‌دانم؛ دکتر مي‌داند و بايد از او پرسيد. وي افزود: تا شروع جام جهاني که در اوايل ... چهار دستگاه آپارتمان در اختيار برانکو و دستيارانش قرار مي‌گيرد ... کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم ...

آدرس : کليک کنيد
قهرمان کيک بوکسينگ جهان به ايران مي‌آيد - اخبار ما

3 ساعت قبل ... ارنستو هوست، چهره‌اي شناخته شده در دنياي ورزش‌هاي رزمي است که عنوان‌هاي ? دوره قهرماني کيک‌بوکسيگ (K?) جهان را در کارنامه خود دارد. ... چهار دستگاه آپارتمان در اختيار برانکو و دستيارانش قرار مي‌گيرد ... کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم ...

آدرس : کليک کنيد
تيم‌ملي فوتسال ايران ششم جهان و برترين تيم آسيا - اخبار ما

3 ساعت قبل ... رده بندي ?? تيم برتر فوتسال جهان به ترتيب زير است: ?- اسپانيا ???? امتياز ?- برزيل ???? امتياز ?- روسيه ???? امتياز ... چهار دستگاه آپارتمان در اختيار برانکو و دستيارانش قرار مي‌گيرد ... کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/ کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم ...

آدرس : کليک کنيد
درگيري عاليشاه و صادقيان با بازيکنان النصر/ طارمي خوشحالي ...

8 آوريل 2015 ... پس از اينکه پرسپوليس گل زد مهدي طارمي ? بار با کشيدن دست خود به زير گردنش به علامت سر بريدن خوشحالي گل بازيکنان ... چهار دستگاه آپارتمان در اختيار برانکو و دستيارانش قرار مي‌گيرد ... کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/ کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم ...

آدرس : کليک کنيد
رضوي - اخبار ما

تعداد قابل توجهي از بورسيه‌ها حقشان ضايع شده است/ متاسفانه مرجعي نيست که به فريادشان برسد .... ??? هکتار از اراضي خراسان رضوي ، صرفه جويي ??? ميليون متر مکعبي در مصرف آب طي يکسال به همراه داشته است ..... کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه است، از بيانيه او تعجب کردم ...

آدرس : کليک کنيد



کردنوري: اختيار تام دست مظلومي است نه نظري‌جويباري/کسي نگفت منصوريان بي‌تجربه ا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 491
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 13,936
  • بازدید کلی : 56,713